پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261696
گردنه‌هاي چري، شاه‌منصوري و تاراز مسدود شد/ تعطيلي پيست‌هاي اسکي در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1401/11/24 10:50:58
نمایش : 471
مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري گفت: گردنه‌هاي چري، شاه‌منصوري و تاراز به دليل نبود ايمني تا اطلاع ثانوي مسدود هستند و عبور و مرور در آن‌ها ممنوع است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خسرو کياني مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به اينکه موج اول سامانه بارشي که وارد اين استان شده بود از استان خارج شد اظهار کرد: درحال‌حاضر وارد موج دوم بارندگي‌ها شده‌ايم.
 
وي تصريح کرد: گردنه‌هاي چري، شاه‌منصوري و تاراز به دليل نبود ايمني تا اطلاع ثانوي مسدود هستند و عبور و مرور در آن‌ها ممنوع است، اين در حالي‌ است که در ساير محورهاي استان با توجه به شرايط جوي حاکم، لغزنده است، ديد کافي وجود ندارد و برف و کولاک در آن‌ها وجود دارد.
 
مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري با بيان اينکه به مردم توصيه مي‌شود از تردد در محورهاي استان خودداري کنند اضافه کرد: لازم است هم‌استاني‌ها از سفرهاي غيرضروري خودداري کنند و درصورت ضرورت براي سفر حتما تجهيزات ايمني زمستاني خصوصا زنجير چرخ، چراغ مه‌شکن، برف‌پا‌کن سالم به‌ همراه داشته باشند و از سلامت فني خودرو خود اطمينان حاصل کنند.
 
کياني يادآور شد: عبور و مرور در محروهاي مواسلاتي استان با شرايط سخت امکان‌پذير است و پليس راه از تردد خودروهاي فاقد زنجير چرخ جلوگيري مي‌کند.
 
وي افزود: کليه تفرجگاه‌هاي سطح استان خصوصا تفرجگاه‌هاي زمستاني و پيست‌ها تعطيل هستند و هيچ‌گونه خدماتي ارائه نمي‌شود، از هم‌استاني‌ها تقاضا مي‌شود از مراجعه به اين اماکن جدا خودداري کنند.
 
مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري از فعاليت اين سامانه تا پايان هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها براي امروز و فردا بيشتر است، بنابراين براي جلوگيري از وقوع حوادث احتمالي همراهي مردم لازم است.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html